Flyttat

Nu har Dinaro & jag flyttat och bytat stall, han är en ängel att ha med att göra. Klev in i transporten och kom till det nya stället, var lite spänd men skötte sig utmärkt ÄLSKAR denna häst alltså. Släppte ut han direkt i hagen och där blev han kompis med min kompis häst, lite bromance blev det allt. Min kompis tog in honom för jag var tvungen att jobba och han hade skött sig kanon och ätit lugnt och fint i boxen så det känns så bra. Ska faktiskt sätta igång han imorgon, han har haft en liten vila nu ju. Ska vänja han vid det nya fina underlaget i ridhuset och så. Det känns kanon detta



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dressyrjjossan

Här kommer ni kunna läsa om min utveckling & mina hästar utvecklig, resa, och allt som har med vardag att göra

RSS 2.0