Ofräsch och vet

Hej på er!

Ny vecka (igen)
har lite tråkiga nyheter. Dino har känt ofräsch ett tag, han är vanligtvis lite stel i början av ridpasset men blir bättre och bättre ju mer in i ridpasset man kommer. Men tycker han har gått ofräscht i ena bakbenet & fick det bekräftat av vår tränare i tisdags att han var det. Han var dock inte varm eller svullen och inte varit det. Jag har iaf skrittat han dessa dagarna för hand och igår fick han vara ledig så ska känna på honom idag om han är svullen eller varm annars hoppar jag upp och känner efter och imorgon kommer tränaren igen om han fortfarande är ofräsch då så åker vi till veterinären. Vi har tidigare varit där pga det bakbenet då jag & några andra tyckt e han gick konstigt och han export röntgades förra åre utan nån alls anmärkning utan bara fina ord. Om det är så att vi får åka in ska jag kolla ryggen på han.

Håll alla tummar på att min prins är frisk! .



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dressyrjjossan

Här kommer ni kunna läsa om min utveckling & mina hästar utvecklig, resa, och allt som har med vardag att göra

RSS 2.0