k9

Igår klickade jag hem k9 häst schampo&balsam till Dinaro.
Har kikat på olika bloggare & instagram som använder dessa produkter och dom verkar grymma! & så är dom naturliga vilket är kanon då min herre är känslig.

Köpte hem Aloe Vera Copper Tone Shampoo som är ett fux schampoo. VILKET är kanon! Så här står det om det

ux-hästschampo som ger pälsen en naturlig skimrande brun färg efter ett par bad. Ger optimal fuktbalans, frisk och välvårdad päls. Har en lugnande och vårdande effekt på känslig hud. Är ekonomisk att använda. Ger lättskötta pälsar med långvarigt, perfekt resultat – både till show och vardag!
NOLL KARENSTID!

• Färgframhävande!
• Drygt!
• Glansgivande!

Innehåll: Aqua, mg laurylsulfat, cocobetain, certified aloe vera, D-panthenol, wheat protein, parfym, konserveringsmedel, färgpigment.

Är ivrig på att få hem det & det ska provas direkt när det blir varmt igen, gav 132 kr för 300 ml. & sen köpte jag balsam också.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dressyrjjossan

Här kommer ni kunna läsa om min utveckling & mina hästar utvecklig, resa, och allt som har med vardag att göra

RSS 2.0