Efter helgens roligheter

Hej igen!
Idag är det minsann tisdag, har haft en underbar helg
med häst och vänner. Vi gjorde övningarna från det tidigare inlägget och det gick så bra! Lite vingligt och lite osäkert men han hoppade.
Vi hoppade även för första gången ett räcke på ca 50-60 cm. När jag fick dinaro så var han osäker på hoppning tom bommar på marken. Brukade stanna och bara kolla på dom och hinder brukar han stanna på. HAN hoppar allt jag styr på nu och det är superkul! Dock känns han lite stel och lite trött i kroppen så imorgon har jag bokat in massage till han. Han ska få pysslas om och kolla kroppen. Sen dagen efter blir det ett lugnt jogging pass sen är det igång igen. Ska nog hoppa lite i helgen igen, kanske får nån attt följa med som kan filma !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dressyrjjossan

Här kommer ni kunna läsa om min utveckling & mina hästar utvecklig, resa, och allt som har med vardag att göra

RSS 2.0