Massage och hippolyt

Godmorgon alla!
Igår fick dinaro en välbehövlig massage, jag älskar att ge hästen massage för det blir just inte bara det dom kan checka igenom kroppen och se hur jämnt musklade dom är. Dino var lite mer musklad på ena sidan än den andra, där vid bogen & manken. Vilket betyder att jag evt sitter snett så det måste jag kolla upp.

Jag är även inne i foderdjungeln och har nu bestämt mig att pröva st.hippolyt. Har kontaktat återförsäljaren nära mig så ska nog hämta nytt foder till han nästa vecka. Har hört mycket bra om det fodret och ska bli superkul att testa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dressyrjjossan

Här kommer ni kunna läsa om min utveckling & mina hästar utvecklig, resa, och allt som har med vardag att göra

RSS 2.0