Tidig morgon

Hey guys.

Längesen jag uppdaterade och jisses vad det har hänt mycket!
Vi har varit på VÅR första pay and jump, japp ni läste rätt
Jag och dino har bytat inriktning lite och börjar hoppa mer seriöst
han verkar tycka det är så roligt men är lite grön inom det.
Jag tränade och tävlade tidigare i hoppning med min d-ponny men efter en ridolycka har jag blivit feg, även fast den ridolyckan inte var med hoppning men vi tar oss sakta men säkert fram.
Det enda problemet vi har att dino blir het, springig och inte lyssnar.
Jag lägger otroligt mycket vikt i markarbete (BOMMAR) och studs. Målet är att han inte ska springa i studsen och vi kämpar med det och att han ska använda mer bakben samt rygg. Just nu hoppar han väldigt mycket rakt upp haha men det blir bättre och bättre.
 
Men i höst kommer vi ha två tränare, en i hopp och en i dressyr så allt kommer bli så bra tror jag. Ni får kanske se oss på banan nästa år! Så vill ni se vår utveckling forsätt följ bloggen
 
 
VISST ÄR HAN LÄCKER?!?
 
Josefin
2017-09-12 @ 22:45:52
URL: http://www.pageryd.se

åh så läcker den första bilden var, dom andra var också fina :) Kram fina du!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dressyrjjossan

Här kommer ni kunna läsa om min utveckling & mina hästar utvecklig, resa, och allt som har med vardag att göra

RSS 2.0